Blogger Layouts

Friday, February 15, 2013

You Always Make Me Nervous

Oh Exam Result.. You make me my life ended.. Nervous so much..
Bila UiTM post kat FB camni..bertambahlah nervous akaq you..
Memang xla nak tunggu pukul 12 a.m on night untuk tengok result..Jadi buat keputusan untuk tidur je la..Esok baru tengok result..(Padahal takut sebenarnya) Untuk cari kekuatan dulu jadi esok pagi kita jumpa ye student portal..Oh no..Better Check your email..More faster than student portal.

Esoknya masih tak nak tengok lagi tapi walau macam mana sekalipun kena hadapi juga sebarang kemungkinan..dup dap dup dap..Macam ada dalam fikiran ini.. Fikir bukan2 je..Hishhh Istighfar banyak2.

Keputusannya: Alhamdulillah..

Walaupun tidak membanggakan namun bersyukur sangat sebab lulus semua subjek..Alhamdulillah..Mudah2an aku sentiasa terus berusaha lagi untuk lebih berjaya..Amin.. Dan mudah2an aku tidak lupa untuk bersyukur tidak kira lah saat susah atau senang..Moga Sentiasa di bawah Rahmat dan redha Allah setiap masa..InsyaAllah..

Sebenarnya ada 8 subjek kena ambil sem ni tapi satu dah lepas..sebab ambil masa Intersesi..Result yang biasa2 sahaja..Alhamdulillah kerana dapat mempelajari, mengenali dan mendalami ilmu Allah..
Semester 4 Done!! Segalanya telah selesai..Mencuba yang lebih baik untuk semester 5 nanti..InsyaAllah Mudah2an tahun ni tamatlah sesi pengajian ijazah ku selama 2 tahun..InsyaAllah tahun ini tahun terakhir..

Hampir 5 tahun menjadi pelajar IPT..nudah2an segala ilmu yang dipelajari dapat di manfaatkan..Bukan hanya belajar untuk menghadapi peperiksaan..(pesanan untuk diri sendiri). 

Pembelajaran Sepanjang Hayat..Seimbangkan Ilmu antara dunia dan akhirat..InsyaAllah..Semoga diri ini tidak lalai dengan tipuan dunia yang menyesatkan..Semoga Allah sentiasa menjadi paksi utamaku ke arah kehidupan yang diredhai..AMin

No comments:

Post a Comment