Blogger Layouts

Tuesday, July 17, 2012

Mengisi Masa Lapang

Cuti semester dah bermula..tapi malangnya saya takde cuti sem sebab saya buat intersesi.. so 1 bulan saya kena dok melaka la..Berpuasa di perantauan lagi la jawabnya..huhu..But that not the problem. No matter what just looking forward.. Fighting till the end..InsyaAllah..amin. 


Tapi sekarang saya sedang menikmati keindahan berada dirumah..Alhamdulillah dapat sambut puasa kat rumah walaupun sehari..xpelah yang penting ada kat rumah..masa kat rumah nie la banyak masa dihabiskan..kalu tak mengemas rumah, isi masa lapang dengan macam2 benda..bila takde benda nak buat macam yang boleh mengisi masa lapang yang masih terluang..


ni la hasilnya..hasil kreativiti yang tak seberapa..






Hehe..inilah hasilnya..agak2 kalau saya buka bisnes ada orang nak beli tak..??? I have trying make my own different..Suka sangat benda2 yang macam nie..gunakan idea sendiri..buat sesuatu yang.. It's call INNOVATION - make something new and create new idea.. 


Sebenarnya mengisi masa lapang je nih..ada jugak terfikir2 nak mulakan sesuatu..tapi tak terlaksana lagi..almaklumla..dunia degree yang lebih mencabar dari diploma dulu..workaholic whole the day..sampai tak rasa dah habis satu sem..kadang2 terfikir juga..apalah yang aku belajar satu sem nih..macam xde pape.. But i'll deserve it..I know I can Do It.. ^_^

No comments:

Post a Comment