Blogger Layouts

Thursday, October 21, 2010

Izinkan Aku..

WARKAH DARI WARDAH YANG MENGHARAP REDHA CINTA-NYA..
...(^_^)...
KHAS BUAT SANG PENCINTA ILAHI YANG SENTIASA
MELABUHKAN CINTA PADA SANG PENCIPTA LEBIH DARI SEGALANYA...



Izinkan aku.. menjadi SAHABATmu yang sentiasa ada saat suka dukamu..
Izinkan aku.. untuk berada disisimu memberi kekuatan buatmu..
Izinkan aku.. menjadi penDENGAR setiamu..
Izinkan aku.. menjadi PEMAWAR sakitmu..
Izinkan aku.. menjadi PENYOKONG setiamu..

Izinkan aku.. menjadi seorang yang sentiasa MEMAHAMImu..
Izinkan aku.. untuk tidak menCEMBURUi sesuatu yang tak sepatutnya..
Izinkan aku.. untuk menjadi PENASIHATmu andai ada khilaf yang tak kau sengajakan..

Izinkan aku.. untuk menjadi yang terbaik di MATAmu..
Izinkan aku.. untuk menjadi BIDADARI terindah diHATImu..
Izinkan aku.. mendiami sedikit ruang dalam lubuk HATImu itu..

Izinkan aku.. untuk dirimu menjadi IMAMku..
Izinkan aku.. untuk menjadikanmu PELINDUNGku..
Izinkan aku.. untuk menjadi PENGHIBURmu..
Izinkan aku.. menjadi KUAT dan TABAH sepertimu...

Izinkan aku.. untuk meRINDUimu..
Izinkan aku.. untuk menCINTAimu..
Izinkan aku.. untuk MENYAYANGImu setiap masa..

Izinkan aku.. mengatakan bahawa aku
ingin melihat kau sentiasa MEMILIH CINTA ILAHI YANG PALING AGUNG
sebelum kau bersiap sedia MENERIMA CINTAKU..


dan..
aku ingin kau tahu.. IMPIANku adalah untuk menjadi
ZAUJAHMU YANG SOLEHAH suatu hari nanti...
InsyaAllah..

Aku berharap agar kau sentiasa ISTIQAMAH dalam membentuk dirimu..
Terapkan sifat DAI'Emu dalam hati...
Teruskanlah perjuanganmu..
Aku hanya ingin kau tahu...
Bahawa diriku sentiasa ada diSISImu untuk MENYOKONGMU..

Ya Allah..
Moga ada jalan terbaik buat KAMI..
Redha-Mu ku harap.. Ya Allah..
Moga Segala IMPIANku ini bakal menjadi keNYATAan..
Amin..

Ar-Rijal Qauwamuna Ala An-Nisa...
Inni Uhibbuki Fillah..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers