Blogger Layouts

Sunday, January 6, 2013

Cari Pasal!!

Memang sengaja kan nak cari pasal..daripada orang tak ambil peduli dan tak kisah..sekarang jadi makin benci pula dengan perangai annoying dia tu..Tolonglah makin lama makin menyampah tengok.. Bukan sebab dia tak menghiraukan tapi sebab dia tak pernah berusaha untuk mendapatkan sesuatu dengan cara sendiri dan berterus terang sendiri..Ini tidak..jaja semua cerita pasal kita pada orang lain dan kawan2..Padahal tuan punya badan tak tahu apa-apa dan tak bersalah dalam semua hal ini. Is it Fair??????????
Kadang2 nampak dia rasa nak lempang laju2 je..nasib baik tahap kesabaran dan kewarasan masih tinggi. Kalau tak confirm dah malu depan orang. Kalau sebelum takde sapa yang kenal kita, tiba-tiba je sekarang dan macam orang hilang yang dicari tu "WANTED" ada kat dahi. Takde sapa pun kenal kita sebelum ni, walaupun orang tu pernah jalan sebelah lagi tapi buat tak kenal je. But now, everything gonna change..change everything. Dah macam penjenayah je..jalan sana orang pandang-pandang, jalan sini orang tunjuk-tunjuk..What the **** is it?!! Kau sapa nak pandang aku camtu.
Dari siapa lagi cerita ini tersebar kalau bukan dari dia yang sangat annoying. Rasa nak tikam-tikam je. Cerita kat orang lain berani pula, tapi cerita kat empunya badan tak berani..tak gentlemen langsung. It's not the matter if he does not like..I don't care anything but now the things is WHY OTHERS PEOPLE (HIS FRIENDS ACTUALLY) LOOK AT ME LIKE CRIMINAL??!!
Cuma mengharap satu benda, mudah2an Allah sentiasa lindungi diriku dari bahaya fitnah dan segala keburukan. Saya tak takut kalau orang tak suka kat saya, atau sengaja mempermainkan saya, tapi perkara sangat saya risau adalah seandainya timbul FITNAH tentang diri ini..sedangkan diri sendiri tak pernah ada kena mengena dengan dia..
Ya Allah sedang aku ingin mengetahui jawapan sebenar, semakin banyak dugaan dan ujian yang kau berikan untukku..Mudah2an aku menghadapinya sehingga bertemu dengan kebenaran itu. Mudah2an Allah lindungi hatiku ini dengan Rahmat dan petunjuk-Nya. Amin.
Its true, semakin kita cuba menjadi kuat, kita sebenarnya bukan sekuat yang disangka..jadi kepada dia,.tolonglah jangan buat macam tu lagi kat orang lain. Selalgi diri ini mampu untuk bertahan, InsyaAllah Allah sentiasa ada dekat dengan kita.

I HOPE THAT THIS ANNOYING THINGS WILL BE SOLVE SOON..AMIN
Please pray for me!! Hope Allah has His way to solving. The Beauty Of Test.

No comments:

Post a Comment