Blogger Layouts

Thursday, August 9, 2012

Wordless Story - "Touching"

Allahu Akbar..Nape la tiba2 cepat sangat touching pula malam ni..entah angin mana datang bawa virus touching nie entah..Tiba2 je datang..Sedih..sedih..sedih..Ya Allah kuatkanlah hatiku..

Alhamdulillah mula rasa tenang lepas terawikh tadi..Tapi tiba2 pula jadi tak sebak dan sedih..Ya Allah..kenapa dengan aku ni.. nak kat banyak masalah..tak juga..Tiba2 pula hati ni nak touching..adoiyai hati..Napa la sedih sangat ni..

Mula2 pakcik berukband buat hal..macam nak minta kena baling kat dinding je..Adoi la time ni la dia nak rosak2 bagai..Itu adalah situasi yang membuatku marah..tapi sebenarnya saya tak boleh marah..kalau marah saya pun jadi touching..itulah penyebabnya kot.. Then, tiba-tiba saya nak hiburkan hati sendiri yang duka lara ni, tiba2 pula ada orang tegur..lagi lah bertambah2 touching..Sorry to the person..I'am in craving too much this night..Sorry nak diam je tak nak dah bising2 pasni..Sorry..Ayat macam touching..Huhu..Takpela..biarlah aku jadi diri sendiri..Salah ke nak hiburkan hati sendiri..Selama ni mereka bising, I don't care anything, but when my time other person disagree.. Ok fine. Saya Salah dan tak nak buat lagi..

Tiba-tiba teringat mereka..Rindu mereka sangat-sangat..huhu..
Rindu my roomate nie sangat2.. Dulu dorang la yang melayan saya masa saya agak gila meroyan..cam dah senget2 sikit..Dorang layan je tak pernah pun cakap apa2..Maklumlah masing2 gila juga..tapi sekarang semua itu hanya tinggal kenangan..Masing2 dah bawa haluan masing2..2 orang di Dungun, Sorang lagi kat Puncak Alam...dan saya tercampak kat selat Melaka ni..Adoi la..tension je rasa..Tapi demi cita2 ku teruskan juga..walaupun ada kawan masa diploma dulu tapi tak sama dengan dorang semua.. Kami dah macam adik beradik..Mesra sangat..kadang2 siap makan bersuap-suap..tak kisah pun.. Bila fikir balik, kadang2 manusia ni tak pernah bersyukur apa yang kita dah ada,.,tapi bila dah hilang baru tercari-cari..Ya Allah khilafnya aku..Tapi saya sayang sangat kat mereka..


So true,,saya selalu buat..sebab tak nak buat orang lain sedih..Saya Takut saya akan lagi sedih..Jadi saya cuba untuk buat orang lain bahagia..Maaf pada semua kerana tak semua kesedihan yang boleh saya kongsi bersama..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers