Blogger Layouts

Sunday, June 3, 2012

Saya Dah Konvo..!!!

Alhamdulillah..Pada 19hb May yang lalu Konvokesyen Diploma saya telah pun berlangsung di Dewan Agong Tuanku Cansellor, UiTM Shah Alam..

Bersyukur kerana Usaha yang telah dilakukan selama 3 tahun ini telah berjaya ditamatkan dengan jayanya..walaupun bukan mendapat gelaran ANC tapi bersyukur kerana harapan ibu dan ayah untuk melihat anak-anaknya berjaya telah tertunai..Alhamdulillah..

Tiada apa yang dapat diungkapkan dengan kata-kata melainkan ucapan TERIMA KASIH dan I LOVE YOU MOM And DAD..kerana tak putus memberi sokongan padu untukku berjaya hingga ke tahap ini..

Speechless sebab tak tahu nak gambarkan dengan kata-kata yang saya telah berjaya harungi sebuah fasa kehidupan yang serba mencabar..

Apa yang boleh dikongsikan adalah photo yang tak seberapa ini..
 Disampaikan oleh Pro-Chancellor UiTM

 Gambar Kenangan dengan Mak & Ayah
Kat sini pon boley..huhu..Mak Ayah dah penat..Layaaannnn!!

 Abang saya..

 Kawan yang paling rapat..sama course..tapi skrg dah terpisah..
Semoga Berjaya Niesah kat Puncak Alam

 With Niesah (Now at UiTM Puncak Alam) & 
Syafiqah a.k.a Bah (Now at UiTM Segamat,Johor)

 Kenangan sebelum berpisah dengan Niesah

Kawan2 yang dapat tangkap gmbr sama2..
yg lain dah xjumpa..crowded sgt..huhu

Maaf yer tak semua photo saya boleh kongsikan..cukuplah sekadar berkongsi kegembiraan dan kesyukuran kerana telah berjaya menamatkan pengajian diploma saya.. 

Before this I'am a Student of Diploma in Business Studies (BM111) at Kolej Poly-Tech Mara Bangi Selangor and taking UiTM course under KKB (Kolej2 Bersekutu UiTM)
Now Further study in BBA (Hons.) in International Business at UiTM Melaka (Kampus Bandaraya Melaka) InsyaAllah for another 2 years.. Currently now in Part 3..Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers