Blogger Layouts

Saturday, October 26, 2013

Saturday Moment : Budak Kecik Dah Gemuk??? Errr..

Assalamulaikum Everyone..
Saturday or Sunday I wil see my roomate will sleep again after Subuh..but mine..Kau mmg mata lalat, celik mata dah xblh pejam balik..Ok fine. Abaikan je dia. Xpenting.

Apa yang penting adalah saya dah kena tegur dengan sorang akak staff kat Ofis..masa dia sembang2 tiba2 gelak tengok muka saya..errr kenapakah? Pastu dia cakap "Pipi Yati dah naik" Errr..masa tu saya tak senyum pun, hanya fokus pada cerita akak tu..Balik rumah tak puas hati cari timbang rommate..Then.. 2kg?? Fikir balik timbang ni tipu ni..dah rosak kot. Ok fine. Abaikan sebab tak rasa perubahan yang saya dah berisi. Boleh katakan setiap hari timbang berat, xkisahlah sebelum makan atau selepas makan.. Hasilnya.. Sama..tak berubah ye..

Akhirnya terima je la hakikat yang kau dah gemuk sekarang..gemuk kat mane..Pipi je..ok sekian terima kasih. Tapi sebenarnya Happy juga sebab saya adalah seorang yg susah nak naik berat badan..Bagi je la makan apa pun..tetap sama hasilnya. Tapi tak tahu lah kenapa kali ini..Ada hasilnya sikit.

Mungkin bila balik keje..cari makanan..suka masak benda yg boleh membahagiakan perut..pastu malam makan lagi..lepas makan tidur..atau mungkin saya sedang bahagia..Hahaha..tettttt..Biarlah rahsia..


 Ni gambar 2 tahun lepas
(masa ni umur 21)
 Ni tahun lepas
(umur 22)
 Yang ni awal tahun ni
(now i am 23)
gambar ni dan semua di bawah ni yang paling terbaru
minggu lepas dan minggu ni..

Itu je..sekian..xbesar mane pun kau yati..kat pipi je lebih buat ape..
Bak kata makcik den..kawin la cepat2..biar cepat gemukk..errr..
Masalahnya makcik..calon pun xde..camano?

Ok abaikan persoalan yang tiada jawapan..
Have a nice day guys..
Happy Saturday..

No comments:

Post a Comment