Blogger Layouts

Saturday, March 30, 2013

Sedarlah, Ada Sebuah Hati yang Sakit Kerana Anda!!

Hampir 3 semester menjalani kehidupan sebagai pelajar degree di sini..tapi setiap kali semester baru bermula..masalah yang sama masih timbul dan tanpa sebarang jawapan yang sahih. Apakah?? Kenapakah? Bagaimanakah? Siapakah?
Setiapkali cuti semester..rasa bebas tapi bila semester baru bermula..pada mulanya fikir, tiada lagi gangguan dan bayangan itu. Namun, semua itu hanyalah mimpi..sebenarnya makin teruk ada lah..Ingatkan dah berputus  asa atau putus harapan. Bila semua ini akan berakhir..?

Ikutkan hati nak tanya terus..direct to the point..tapi walau apa pun terjadi kena fikir betul2 dua tiga kali sebelum buat keputusan. The first thing is I DON'T KNOW ANYTHING on what had happen right now..no one want to reveal it and tell me the truth. So how should I do?? Kalau datang serbu je tanpa bagi salam..terkejut juga kan..dan akan menampakkan yang diri kita memang tahu dan sengaja buat2 tak tahu..tak pun kita je yang perasan. Huh susah betul nak bongkar segala rahsia yang tersembunyi ni. Kenapa lah boleh masuk jadi heroin untuk permainan apps yang tak menguntungkan + xde game over nih..Macam drama pula. Hero dan heroin yang tak pernah 'declare'..aiyokk..

Dicintai orang lain atau diminati orang lain..belum tentu lagi kita mengetahui segala2nya..sebenarnya tak sedar pun. Lainlah kalau kita yang suka kat seseorang itu..perkataan MENCINTAI dan DICINTAI itu adalah dua kata yang berbeza maksud ye..tq

Apa lah yang tersirat dan tersembunyi pada situasi sekarang ni ye..Terjerat dan dijerat yang tak dapat2..hahaha..SWEET SANGGAAAATT!! (tangan kat bahu, mata ke atas). Susah sangat ke nak buka mulut cakap terus terang..Cerita pada orang lain belum tentu orang lain boleh tolong..bawa cerita orang itu ada lah..tengok la apa dah jadi sekarang..sapa yang susah, bukan orang yang menceritakan tapi orang yang diceritakan itu telah mendapat susah..sedangkan orang yang menceritakan itu suka gembira seronok dengan kehidupannya..tapi orang yang diceritakan itu hidupnya menjadi duka lara nestapa, seperti telah melakukan kesalahan besar yang tak mampu dimaafkan..

Hello Annoying Guys!! Would you ever never think about the others feeling..Every person have their own life..You actually had make my life to be lifeless. You destroy somebody else life and happiness..Did you realize that??? How could you had a feeling like that..How could you are!!!
Take note!!
From Someone who had lifeless life because of you..
To somebody who never had a heart to think..
You are cruel actually..!!

No comments:

Post a Comment