Blogger Layouts

Tuesday, November 13, 2012

Get Married.......SOon..

Assalamualaikum w.b.t..
Terasa dah lama tidak berkata-kata tanpa suara di sini..menyibukkan diri dengan segala macam tugasan dan assingment yang perlu diselesaikan dan dihantar dengan kadar segera. Alhamdulillah segalanya masih tenang di sini..walaupun mungkin diriku telah menjadi PANDA tapi itulah hakikatnya menjadi seorang pelajar..

Musim cuti sekolah dah bermula cuma saya je yang tak cuti2 lagi..cuti2 ni la bermula "SURAT2 CINTA" melayang-layang di halaman rumah minta untuk dipenuhi segala undangan..adoi..saya yang tak kahwin lagi ni pun kena gak ke?? Ermm kawankan nak wat macammana..Kahwin sudah kawan2ku..saya ni bila lagi eh..?? tanya sendiri jawab sendiri..cakap depan cermin. Okey Nevermind.. InsyaAllah One Fine Day.

KAwan saya ni dah kahwin..Selamat Pengantin Baru Yatie & Zalie.. Semoga Bahagia Hingga Akhir Hayat..Amin..Doakan untuk saya juga ye..!!

Dia dan mereka sudah..Hanya saya yang masih menanti siapa insan bertuah yang Allah pilihkan untuk saya, yang sudi menemani diriku saat senang dan susah..Menerima diri ini sepenuh hati, seikhlas apa adanya. Mencari dan terus mencari..Semoga pencarian itu menemukan jawapan..InsyaAllah. 

Pada sahabat2 yang telah selamat diijabkabulkan, newly-wed, getting married soon, engaged already, having partner, falling in love, and what so ever..May everything going smoothly and the happiness is yours..

Selamat Pengantin Baru buat kawan2 ku.. 

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers